dr Marcin Lis
Prorektor ds. Studenckich i Współpracy z Otoczeniem
Akademii WSB
Andrzej Krótki
CEO Lean To Win
Patrycja Mstowska
Właściciel Medira
Paweł Czabak
CEO LC Elektronik
Piotr Lutek
Współzałożyciel i Partner Blue Fox
Mariusz Kacprzyk
Operations Manager w Nefab Packaging Poland
9:30 – 9:40
Rozpoczęcie Konferencji
9:40 – 10:10
10:10 – 10:50
Filozofia KAIZEN, czyli małe zmiany, duże efekty – ciągłe doskonalenia w NEFAB
10:50 – 11:10
Przerwa kawowa
11:10 – 11:50
Transformacja firmy rodzinnej: jak się mierzymy i usprawniamy
11:50 – 12:30
5 najważniejszych wskaźników dla skutecznego CEO
12:30 – 12:50
Przerwa obiadowa
12:50 – 13:30
13:30 – 14:10
14:10 – 14:30
Przerwa kawowa
14:30 – 15:10
Przejmowanie kontroli nad rynkiem
15:10 – 15:30
Zakończenie Konferencji
chcecklisty +20 wskaźników operacyjnych w biznesie
specjalnej bonifikaty na studia podyplomowe w Akademii WSB
prezentu niespodzianki
Tak, ta Konferencja jest naprawdę darmowa 🙂
Ponieważ wiemy, że jesteście spragnieni powrotu do wartościowych, bardzo merytorycznych i praktycznych konferencji.
O uczestnictwie decyduje kolejność zapisów.
dr hab. Marcin Lis
Prorektor ds. Studenckich i Współpracy z Otoczeniem Akademii WSB. Doktor nauk technicznych, ekspert w zakresie systemów jakości, zarządzania projektami innowacyjnymi, systemów zintegrowanych.
Wieloletni manager na poziomie Executive w Orange S.A. Posiada bogate doświadczenie korporacyjne zdobyte w międzynarodowych firmach usługowych, był zatrudniony na kluczowych stanowiskach menedżerskich związanych z zarządzaniem jakością i procesami, marketingiem, zarządzaniem projektami oraz obsługą klienta.
Przewodniczący Rady Ekspertów w Akademii WSB oraz Wiceprezes Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa oddział w Dąbrowie Górniczej, Wiceprzewodniczący Komisji ds. Innowacyjności, Konkurencyjności i Współpracy Nauki z Biznesem działającej przy Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach. Wiceprezes Zarządu Śląskiego Związku Pracodawców Lewiatan.
Andrzej Krótki
Konsultant Strategiczny Lean, Prezes LEAN TO WIN i współtwórca Kokpitu Zarządzania Biznesem. Autor bestsellera branżowego pt.: “Skuteczny Lider Lean”. Wykładowca w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej i na UE we Wrocławiu.
Od ponad 10 lat pomaga firmom w mierzeniu i usprawnianiu procesów produkcyjnych, usługowych, administracyjnych i sprzedażowych.
Pomagał już takim markom jak m. in.: KGHM, RABEN, INGRAM Micro, STOLBUD, GREENBRIER, TRYUMF, Protech, Ceba Baby, Rawag, Unimot, Lesaffre, Geldbach, Thermoplast, Newag, Jamar, Prymat, Nutricia, Poltra, APA Group czy Kirchhoff.
W wolnym czasie chętnie uprawia sport, bliska jest mu zwłaszcza piłka nożna i narty biegowe.
Patrycja Mstowska
jest przedsiębiorcą i inwestorem. Od 7 lat prowadzi z sukcesami własną firmę rekrutacyjną, działającą na rynku niemieckim, która obecnie zatrudnia blisko 200 osób.
Od 13 lat związana z branżą HR, zdobywała doświadczenie zarówno w międzynarodowej korporacji, jaki i w agencjach zatrudnienia i doradztwa personalnego.
Jest absolwentką studiów MBA patronowanych przez Franklin University w USA, Uniwersytetu Jagiellońskiego, oraz ukończyła dodatkowe studia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. W ostatnich latach uczestniczyła w wielu szkoleniach, min. w prestiżowym Business Mastery Tony’ego Robbinsa na Florydzie w USA, oraz pakiecie szkoleń biznesowych Master Business Training prowadzonym przez Rowińska Business Coaching.
Jest współautorką książki ‚Jak stworzyć swój pierwszy biznes’, która jest dedykowana dla tych, którzy myślą o założeniu własnej firmy, ale nie wiedzą jak się do tego zabrać, oraz tych którzy mają już swoją działalność i chcą dowiedzieć się, jak lepiej ją prowadzić. W 2022r. planowana jest nowa edycja książki oraz premiera kolejnej pozycji, która również wspierać będzie przedsiębiorców.
Prywatnie skupiona na rodzinie, podróżach, oraz swojej drodze do doskonałości w karate. W biznesie eksperymentuje dużo i działa dynamicznie. Stara się gromadzić wokół siebie ludzi, dla których ‚nie da się’ jest ostatnią pozycją w słowniku.
Paweł Czabak
Współwłaściciel i sukcesor LC Elektronik, niepoprawny optymista, wielbiciel zmian i kreatywnego myślenia, Wiceprezes Stowarzyszenia Marfan Polska. Książki jeszcze nie wydał, ale pisze dzienniki.
Od zawsze żyje na pełnej prędkości, choć czasami przez to wypada z zakrętów. Nie znajdziesz w jego słowniku słów „nie da się” albo „lepsze jest wrogiem dobrego”. Sukcesor w rodzinnej firmie wyznający zasadę, że człowiek jest zawsze najważniejszy.
Pragnie tak zorganizować swoją firmę, aby ta nie tylko działała, ale rozwijała się przy jak najmniejszym jego udziale. Dlatego tak ważne w jego działaniu są wskaźniki oraz monitorowanie i doskonalenie procesów. Chce aby jego organizacja była samodzielna, niezależna od ciągłej obecności właściciela.
Prywatnie mąż i ojciec dwójki dzieci, geek. Prowadzi wieczorne wykłady o astronomii i podróżach w kosmos.
Piotr Lutek
Customer Growth Architect, Blue Fox
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing. Przez blisko 15 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi przedsiębiorstwami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Jako kluczowe umiejętności wskazuje strategiczne zarządzanie marką z wykorzystaniem obszaru badań marketingowych. Członek PTBRiO.
Od 2007 roku założyciel i Prezes Zarządu Synergia, firmy doradczej specjalizującej się w budowaniu i pobudzaniu marek produktów, usług i miejsc. Kierownik ponad 30 projektów doradczych w zakresie marki i jej komunikacji dla klientów samorządowych i przedsiębiorstw. Autor kilkudziesięciu publikacji dotyczących marketingu, marki i komunikacji promocyjnej.
Od 2016 roku współzałożyciel i partner w BlueFox, firmy doradczej która na bazie własnych metod badawczych i analitycznych transformuje organizacje i marki w kierunku przejmowania kontroli nad rynkiem.
Ekspert w zakresie przekładania rezultatów badawczych w unikalne rozwiązania rynkowe, w tym kreowanie nowych kategorii produktów i budowanie aliansów rynkowych. Doświadczenia i zainteresowania badawcze związane z insightami konsumenckimi, konsultingiem badawczym, marką (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), produktem (innowacje, optymalizacja, ceny), oraz U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje).
Interim menadżer w zakresie marketingu i sprzedaży. Członek Stowarzyszenia Interim Managers.
Mariusz Kacprzyk
Operations Manager w Nefab Packaging Poland – firmie będącej jednym z liderów w branży opakowaniowej w Polsce jak i na świecie.
Posiada 20-letnie doświadczenie zdobyte w branży automotive. To tutaj po raz pierwszy spotkał się z koncepcją zarządzania Lean Manufacturing w tym KAIZEN – filozofii ciągłego doskonalenia .
Dążąc do ciągłego doskonalenia ukończył sześć kierunków studiów podyplomowych (w tym Master of Bussines Administration; Akademia Lean Management w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, oraz Psychologia menedżerska na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach).
W wolnym czasie jeździ na rowerze, chodzi po górach, podróżuje, robi zdjęcia i strzela z broni pneumatycznej. Interesuje się psychologią i oneironautyką.
Artur Pollak
Prezes Zarządu APA Group, Członek Rady Programowej Wydziału
Elektrycznego Politechniki Śląskiej oraz Członek Zarządu
Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej, a także Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego.
Współtwórca Śląskiego Klastra Internetu Rzeczy SINOTAIC
(www.sinotaic.com). Ekspert w zakresie komputerowych systemów sterowania. Przewodził kilkunastu projektom, tworząc fabryki określane mianem Industry 4.0 w Europie i Chinach.
Twórca ultranowoczesnego showroomu technologicznego w Gliwicach APA Black House (www.apasmart.pl).