Online
Webinar

PRZEJMOWANIE KONTROLI NAD RYNKIEM - JAK TO ROBI IKEA

Online
Webinar

PRZEJMOWANIE KONTROLI NAD RYNKIEM - JAK TO ROBI IKEA

Bezpłatny WEBINAR odbędzie się:

Bezpłatny WEBINAR odbędzie się:

3.12.2021

12:00 - 13:00

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

3.12.2021

12:00 - 13:00

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Czego dowiesz się na webinarze?

Czego dowiesz się na webinarze?

co trzeba wiedzieć, żeby zrozumieć specyfikę i fazę rozwoju mojego rynku

w jakim miejscu rynku jesteś Ty i Twoja firma

jak można przejąć kontrolę nad sytuacją i dyktować trendy – case study

co możesz zrobić, żeby krok po kroku zmienić swoje położenie i zarabiać więcej w swojej branży

czym naprawdę jest propozycja wartości i jakie daje korzyści

co IKEA robi inaczej i jakie daje to efekty

jak sprawnie łączyć rozwój marki z usprawnieniami wewnątrz organizacji

jakie wskaźniki warto mierzyć, żeby zrozumieć swoją pozycję na rynku

Dla kogo jest ten WEBINAR?

Dla kogo jest ten WEBINAR?

Każda osoba uczestnicząca na żywo w tym Webinarze, która zostanie do końca, otrzyma od nas prezent, w postaci:

infografiki z webinaru

case study firmy IKEA

Kto poprowadzi webinar?

Kto poprowadzi webinar?

Andrzej Krótki
CEO LEAN TO WIN

Piotr Lutek
Współzałożyciel i Partner Blue Fox

Zapisz się na webinar

Poznaj opinie uczestników naszych szkoleń i warsztatów

Poznaj opinie uczestników naszych szkoleń i warsztatów

Długo szukaliśmy wsparcia w temacie usprawnień i lean. Dziś mam poczucie, że dokonaliśmy najlepszego możliwego wyboru decydując się na wsparcie właśnie tego zespołu. Jaki był rezultat wspólnych prac? Podniesiona wydajność produkcji z 60 na 80%, poprawiona terminowość z 60 na 95%. Dodatkowo, wszystkie te wyniki osiągamy przy tych samych zasobach.
Krzysztof Ostrowski
Prezes Zarządu Luxon Sp. z o.o.
Doszliśmy do bardzo zadowalających efektów. Poprawiliśmy na stałe wydajność o ponad 20%. W przeliczeniu na liczbę stanowisk i wolumen roczny te efekty przerosły nasze oczekiwania
Tomasz Dąbek
Dyrektor Zarządzający INGRAM MICRO
Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka. Takie właśnie były warsztaty prowadzone przez zespół Lean To Win. Dzięki temu mogliśmy od razu przenieść konkretne rozwiązania na nasze indywidualne procesy. Bardzo żywiołowy i profesjonalny zespół, który serdecznie polecam.
Mariusz Kacprzyk
Operations Manager Nefab Packaging Poland
Zatrudniamy ponad 230 pracowników, a jednocześnie jesteśmy firmą rodzinną. (…) Postanowiliśmy zaprosić Kamila, Andrzeja i Denisa do naszej biznesowej rodziny, ponieważ zaproponowali oni spójne i rzeczowe podejście, do wdrażania kultury ciągłego doskonalenia. (…) Osiągnęliśmy bardzo zadowalające , choć na pewno nie ostateczne, efekty biznesowe. Wspólnie działamy, doskonalimy się i rozwijamy dalej!
Bartosz Ścieżyński
Wspólnik w firmie rodzinnej Instal-Projekt
Chcieliśmy, jak najlepiej, wykorzystać potencjał naszej organizacji, bez konieczności dodatkowych inwestycji, dlatego też zdecydowaliśmy się na doradztwo w zakresie optymalizacji naszych procesów.
W kluczowym obszarze, zwiększyliśmy wydajność z 450 szt. na zmianę do 700 szt. na zmianę. Współpracę z pomyślnością kontynuujemy i realizujemy kolejne usprawnienia.
Jarosław Cebula
Prezes Ceba Sp. z o.o.
Taka pozytywna energia i profesjonalizm są dosyć rzadkie w biznesie. Cieszę się, że zdecydowałem się na usprawnienia produkcji z tymi konkretnymi ekspertami.
Mariusz Kosień
Prezes Zarządu Sklejka Multi S.A. Bydgoskie Zakłady Sklejek
Pracownicy LEAN TO WIN całą swoją wiedzę i doświadczenie przekazują w sposób przejrzysty i zrozumiały dla każdego uczestnika organizowanych przez nas szkoleń. Tematy omawiane podczas każdego szkolenia zostają ujęte w nowatorski i interesujący sposób, przez co znacząco podnoszą poziom świadomości uczestników. Wszystkie szkolenia prowadzone są metodą warsztatową, bazującą na dużej dawce przykładów z rzeczywistych wdrożeń i doświadczeń oraz spora ilość ćwiczeń przybliżających uczestnikom wykorzystanie omawianych rozwiązań w praktyce.
Joanna Jarosz-Opolka
Właściciel EFFECT Ośrodek Szkoleń i Informacji

Webinar już za:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Partnerzy wydarzenia

Andrzej Krótki

Konsultant Strategiczny Lean, Prezes LEAN TO WIN i współtwórca Kokpitu Zarządzania Biznesem. Autor bestsellera branżowego pt.: “Skuteczny Lider Lean”. Wykładowca w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej i na UE we Wrocławiu.

Od ponad 10 lat pomaga firmom w mierzeniu i usprawnianiu procesów produkcyjnych, usługowych, administracyjnych i sprzedażowych.

Pomagał już takim markom jak m. in.: KGHM, RABEN, INGRAM Micro, STOLBUD, GREENBRIER, TRYUMF, Protech, Ceba Baby, Rawag, Unimot, Lesaffre, Geldbach, Thermoplast, Newag, Jamar, Prymat, Nutricia, Poltra, APA Group czy Kirchhoff.

W wolnym czasie chętnie uprawia sport, bliska jest mu zwłaszcza piłka nożna i narty biegowe.

Piotr Lutek

Customer Growth Architect, Blue Fox

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing. Przez blisko 15 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi przedsiębiorstwami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Jako kluczowe umiejętności wskazuje strategiczne zarządzanie marką z wykorzystaniem obszaru badań marketingowych. Członek PTBRiO. 

Od 2007 roku założyciel i Prezes Zarządu Synergia, firmy doradczej specjalizującej się w budowaniu i pobudzaniu marek produktów, usług i miejsc. Kierownik ponad 30 projektów doradczych w zakresie marki i jej komunikacji dla klientów samorządowych i przedsiębiorstw. Autor kilkudziesięciu publikacji dotyczących marketingu, marki i komunikacji promocyjnej. 

Od 2016 roku współzałożyciel i partner w BlueFox, firmy doradczej która na bazie własnych metod badawczych i analitycznych transformuje organizacje i marki w kierunku przejmowania kontroli nad rynkiem.

 Ekspert w zakresie przekładania rezultatów badawczych w unikalne rozwiązania rynkowe, w tym kreowanie nowych kategorii produktów i budowanie aliansów rynkowych. Doświadczenia i zainteresowania badawcze związane z   insightami konsumenckimi, konsultingiem badawczym, marką (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), produktem (innowacje, optymalizacja, ceny),  oraz U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje).

Interim menadżer w zakresie marketingu i sprzedaży. Członek Stowarzyszenia Interim Managers.

Strona korzysta z plików Cookie, zapoznaj się z polityką prywatności tutaj.
Call Now Button