co trzeba wiedzieć, żeby zrozumieć specyfikę i fazę rozwoju mojego rynku
w jakim miejscu rynku jesteś Ty i Twoja firma
jak można przejąć kontrolę nad sytuacją i dyktować trendy – case study
co możesz zrobić, żeby krok po kroku zmienić swoje położenie i zarabiać więcej w swojej branży
czym naprawdę jest propozycja wartości i jakie daje korzyści
co IKEA robi inaczej i jakie daje to efekty
jak sprawnie łączyć rozwój marki z usprawnieniami wewnątrz organizacji
jakie wskaźniki warto mierzyć, żeby zrozumieć swoją pozycję na rynku
infografiki z webinaru
case study firmy IKEA
Andrzej Krótki
Konsultant Strategiczny Lean, Prezes LEAN TO WIN i współtwórca Kokpitu Zarządzania Biznesem. Autor bestsellera branżowego pt.: “Skuteczny Lider Lean”. Wykładowca w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej i na UE we Wrocławiu.
Od ponad 10 lat pomaga firmom w mierzeniu i usprawnianiu procesów produkcyjnych, usługowych, administracyjnych i sprzedażowych.
Pomagał już takim markom jak m. in.: KGHM, RABEN, INGRAM Micro, STOLBUD, GREENBRIER, TRYUMF, Protech, Ceba Baby, Rawag, Unimot, Lesaffre, Geldbach, Thermoplast, Newag, Jamar, Prymat, Nutricia, Poltra, APA Group czy Kirchhoff.
W wolnym czasie chętnie uprawia sport, bliska jest mu zwłaszcza piłka nożna i narty biegowe.
Piotr Lutek
Customer Growth Architect, Blue Fox
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing. Przez blisko 15 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi przedsiębiorstwami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Jako kluczowe umiejętności wskazuje strategiczne zarządzanie marką z wykorzystaniem obszaru badań marketingowych. Członek PTBRiO.
Od 2007 roku założyciel i Prezes Zarządu Synergia, firmy doradczej specjalizującej się w budowaniu i pobudzaniu marek produktów, usług i miejsc. Kierownik ponad 30 projektów doradczych w zakresie marki i jej komunikacji dla klientów samorządowych i przedsiębiorstw. Autor kilkudziesięciu publikacji dotyczących marketingu, marki i komunikacji promocyjnej.
Od 2016 roku współzałożyciel i partner w BlueFox, firmy doradczej która na bazie własnych metod badawczych i analitycznych transformuje organizacje i marki w kierunku przejmowania kontroli nad rynkiem.
Ekspert w zakresie przekładania rezultatów badawczych w unikalne rozwiązania rynkowe, w tym kreowanie nowych kategorii produktów i budowanie aliansów rynkowych. Doświadczenia i zainteresowania badawcze związane z insightami konsumenckimi, konsultingiem badawczym, marką (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), produktem (innowacje, optymalizacja, ceny), oraz U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje).
Interim menadżer w zakresie marketingu i sprzedaży. Członek Stowarzyszenia Interim Managers.