Jak usprawniać sprzedaż, żeby odzyskać +20% czasu w procesie i dojść do skuteczności spotkań na poziomie 50%?

Bezpłatne szkolenie dla właścicieli, kadry zarządzającej i managerów.

09.06.2020

o godzinie 20:00

Prowadzący

Andrzej Krótki

Ekspert Lean Management

Podążaj ścieżką od usprawniania do zarabiania!
Nauczę Cię jak zbudować unikalną wartość dodaną w swoim procesie sprzedaży, jak komunikować się z Klientem w taki sposób, żeby 1 na 2 osoby skorzystały z Twojej propozycji i jak zminimalizować straty czasu w procesie przez proste usprawnienia oraz automatyzacje.
Jak zbudować unikalną wartość dodaną w Twojej sprzedaży, żeby Klient zachwycił się Twoją propozycją i kupił od razu?

Zasada jest prosta. Jak masz ofertę taką jak konkurencja, to jesteś taki, jak konkurencja i Twoje szanse na sukces są na poziomie 10-20%. Jeśli zbudujesz swoją unikalną wartość i sposób jej skutecznej komunikacji z Klientem, to Twoje szanse wzrastają do poziomu 50%. Wolisz z 10 rozmów mieć 1-2 Klientów, czy 5 Klientów?

Jak wyróżnić się kalkulacją spektakularnych zysków dla Twojego Klienta i ewidentnymi, bezdyskusyjnymi dowodami skuteczności, aby 1 na 2 osoby zdecydowały się na współpracę z Tobą i Twoją firmą?

“Najwyższa jakość”, “świetne efekty”, “najlepsza oferta”. Znasz je. To wyświechtane slogany. Lean mówi: zmierz. Lean mówi: pokaż. Lean mówi: opieraj się na dowodach. Dlatego na szkoleniu zobaczymy przykłady najlepszych praktyk w ukazywaniu efektów, jakie dostarczymy naszemu Klientowi, żeby od razu wiedział kogo ma wybrać do współpracy.

Jak odzyskać +20% czasu na rozmowy z Klientami i sprzedaż, zamiast marnować go na bezsensowne czynności, które zabierają nam energię i zasoby?

Kopiowanie i przeklejanie informacji, wyszukiwanie danych, generowanie raportów, brak skrótów w CRM, wyjaśnienie niezgodności, pilnowanie dostaw, rozmowy o reklamacjach… - to tylko niektóre z listy strat i marnotrawstw, jakie pojawiają w procesach sprzedażowych. Na szkoleniu zajmiemy się rozwiązaniami i automatyzacjami, które pomagają odzyskać Twój cenny czas, żebyś mógł znajdywać kolejnych zadowolonych Klientów.

Odpowiedzi na te pytania mogą bardzo pomóc w rozwoju Twojej firmy, zwiększeniu jej zysków i oszczędności czasu. To, czy tak się stanie – zależy tylko od Ciebie. Pamiętaj, że świadomość jest kluczem do usprawniania i zarabiania. Wykonasz pierwszy krok i weźmiesz udział w merytorycznym webinarze?

Andrzej Krótki, konsultant strategiczny lean

Andrzej Krótki

Pomaga firmom w usprawnianiu i zarabianiu, żeby wygrywały i stawały się liderami swoich branż. Specjalista w usprawnianiu produkcji, sprzedaży, usług i logistyki e-commerce. Autor bestsellera branżowego “Skuteczny Lider Lean”.
Pomagał markom: POLTRA, INSTAL-PROJEKT, KGHM, RABEN, INGRAM Micro, APA, STOLBUD, GREENBRIER, ZNTK Oława, Fundusz Pomerania, TRYUMF, REJS, Protech, Sklejka-Multi, Weltech, Intermag, Ceba Baby, Rawag, Unimot, Omega, Poltech, FOD, WM Eltar, Lesaffre, Geldbach, Thermoplast, Newag, Jamar, Rothlehner, Kontakt-SIMON, FAM, FTT Wolbrom, Prymat, Nutricia, Docdata, czy Kirchhoff.

Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.