Zespół

Nasz zespół pracował już dla +195 firm

Prezes i Konsultant Strategiczny Lean
Andrzej Krótki

Pomaga firmom w usprawnianiu i zarabianiu, żeby wygrywały i stawały się liderami swoich branż. Współtwórca Kokpitu Zarządzania Biznesem. Autor bestsellera branżowego “Skuteczny Lider Lean”.

Pomagał markom: KGHM, RABEN, INGRAM Micro, STOLBUD, GREENBRIER, ZNTK Oława, Fundusz Pomerania, TRYUMF, REJS, Protech, Sklejka-Multi, Weltech, Intermag, Ceba Baby, Rawag, Unimot, Omega, Poltech, FOD, WM Eltar, Lesaffre, Geldbach, Thermoplast, Newag, Jamar, Rothlehner, Kontakt-SIMON, FAM, FTT Wolbrom, Prymat, Nutricia, Docdata, czy Kirchhoff.

Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.

Wiceprezes i Konsultant Strategiczny Lean
Kamil Radom

Pomaga przedsiębiorcom i managerom we wprowadzaniu usprawnień i zarabianiu pieniędzy. Osiąga najlepsze efekty dzięki zaangażowaniu zespołów do skutecznego standaryzowania pracy. Współtwórca Kokpitu Zarządzania Biznesem. Prywatnie realizuje się jako wokalista rock’owy.

 

Pomagał markom: KGHM – Huta Miedzi Głogów, Opakomet, Avisa, Good Food, Cemet, PESA, Worwo, Stolbud, Sklejka-Multi SA, Millano, Luxon Led, Erkado, Zamel, Intermag, Mirage Boats, Zamech, Prestige Glass, Rawag, Unimot, Omega, SKF, Neapco, Celiko, OSM Łowicz, ATT, Spec Wood, Azoty Chorzów, i wiele innych.

 

Wykładowca na UE we Wrocławiu i Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.

Konsultant Strategiczny Lean
Denis Iwanow

 Entuzjasta podejścia opartego na wykorzystywaniu mniejszej ilości wszystkiego, by osiągnąć więcej. Zawsze szuka możliwości efektywniejszego działania, zgodnie z filozofią Kaizen i kulturą Lean. Prywatnie kochający mąż i ojciec oraz miłośnik aktywnego stylu życia.

 

Pomagał takim markom jak: Inter Step, Dirol Cadbury, Dansis, EMG Plast Group, Alians Trade, Mandam, POCH, Instal Projekt, ERKADO. Był współzałożycielem i dyrektorem zakładu produkcyjnego – lidera na rynku geosyntetyków.

 

Absolwent Prawa na UE na Białorusi. Absolwent Akademii Lean Management w WSB w Dąbrowie Górniczej.

Strateg Komunikacji Lean
Aleksandra Rzeźniczek

Pomaga managerom komunikować się tak, aby potrafili budować satysfakcjonujące relacje i efektywnie działające zespoły. Prywatnie pasjonatka turystyki miejskiej i zwiedzania zamków.

 

Pomagała markom: BZ WBK, ABB Łódź, PRYMAT, PESA, Nutricia Opole, Arcelor Mittal, KGHM, Paradyż, Getin Bank, PGE, Heraeus Electro Nite, Wagony Świdnica, PWPW S.A., Grupa Powen-Wafapomp S.A., PGF, Logstor ROR, Browary Żywiec, ZPC Mieszko,  Tauron, PKO BP, Comarch, MCS Żory, Raben, INGRAM Micro, Yazaki, Hutchinson, Orlen i wielu innym.

 

Z wykształcenia psycholog i coach. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w pracy jako trener biznesu.

Konsultant Operacyjny Lean, Ekspert OST i MindMappingu
Michał Szpor

Lubi pracować kreatywnie jako konsultant lean i strateg innowacji. Jak nikt inny potrafi przy tym wykorzystać techniki Open Space Technology oraz wizualne narzędzia MindMappingu. Prywatnie fan zdrowego trybu życia, lubiący spędzać czas z rodziną.

Pomagał markom: Isover Saint-Gobain, ArcelorMittal, APERAM, C.Hartwig Gdynia, Carrefour, NT Industry,  Danone, SolarWinds, Animex, Wostal, Jovix Triomet, Elektrocarbon Odlewy, Stoltur, Folmag, Stomil Poznań, Intermag.

Absolwent GWSH na kierunku Zarządzanie oraz studiów podyplomowych Akademia PM w WSB. Certyfikowany trener biznesu i MindMapingu

 
 
Mirosław Mytyk

Koordynator Marketingu
Mirosław Mytyk

Koordynator marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Zaczynał od rynku B2C, w którym zajmował się każdym etapem działań, od planowania produktu, przez strategie cenowe, dystrybucję, aż do promocji w różnych kanałach komunikacji. Realizował działania marketingowe m.in. w branży telekomunikacyjnej, wydawniczej, e-commerce i rozrywkowej.

W  Lean To Win zajmuje się organizowaniem wydarzeń edukacyjnych oraz prowadzi projekty marketingowe. Idealnie czuje się w obszarze content’owym i w łączeniu w całość różnych form marketingu.

Prywatnie miłośnik gór i odkrywania nowych miejsc, aktywności i perspektyw. 



 

Koordynator Projektów i Asystent Zarządu
Joanna Kieres

Ukończyła WSH w Sosnowcu, na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Zarządzanie Menedżerskie oraz studia podyplomowe HR Business Partner w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.


Asia jest zawsze uśmiechnięta i pełna entuzjazmu. To mistrzyni zarządzania sobą w czasie! Nie ma dla niej zadań niemożliwych do wykonania.
Jest naszym wsparciem projektowym, m.in. przy tworzeniu Map Strumienia Wartości (VSM). Ponadto zajmuje się naszym biurem i koordynuje projekty wewnętrzne.


Prywatnie miłośniczka zwierząt, zwłaszcza psów. Uwielbia spacery i jazdę na rolkach.

 
 

Konsultant Strategiczny Lean To Win
Paweł Pollok

Pomaga firmom w zakresie transformacji lean, usprawnień procesów i świadomej komunikacji liderskiej. Specjalizuje się w identyfikacji marnotrawstw i wartości dodanej, mapowaniu procesów, usprawnieniach przepływów, projektowaniu efektywnych layout’ów, standaryzacji pracy menedżerów, komunikacji liderskiej oraz mierzeniu i poprawianiu wskaźników biznesowych.

Pomagał takim markom jak: DANONE, NUTRICIA, POLTECH, METROLOG, INGRAM MICRO, GF CORP, AMBER GLASS, JG GROUP, TOP E SHOP, KUNERT.

Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji.

Młodszy Konsultant Strategiczny Lean i Asystent Procesów Wdrożeniowych
Wojciech Sobota

Niedawno rozpoczął swoją przygodę z lean’em i dołączył do Zespołu Lean To Win. Jest wsparciem Konsultantów w działaniach projektowych m. in. z zakresu tworzenia map procesów, standaryzacji pracy, rozwoju systemów i narzedzi online. Prywatnie fan piłki nożnej.

Pomagał takim markom jak: GOPACKSHOT, RENEX, 3 TOPOLE, NICATOR, GF CORP, FTT WOLBROM, TOP E SHOP, AMBER GLASS. 

Absolwent Politechniki Śląskiej na kierunku Logistyka w stopniu inżyniera. Obecnie kontynuuje rozwój w tym kierunku w stopniu magistra.

Specjalista ds. Marketingu
Bartosz Ogonowski

Ekspert marketingu – łączy analityczne i oparte na metodach naukowych podejście do marketingu z kreatywnością i innowacyjnością. Dodatkowo posiada wieloletnie doświadczenie oraz wiedzę z zakresu promocji i reklamy,, którą zdobył na licznych kursach i szkoleniach. 

Specjalizuje się w content marketingu, pozycjonowaniu stron www oraz reklamach internetowych. 

Jest absolwentem psychologii społecznej oraz posiadaczem certyfikatu DIMAQ Professional.

Zwolennik aktywnego trybu życia – zimą jeździ na nartach, latem wędruje po górach. Z chęcią czyta dobre książki, zwłaszcza popularnonaukowe.

Wykładowca Uniwersytetu SWPS w Katowicach.